.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برپایی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره گل و گیاه شمال کشور در ساری خبر داد. بزرگترین نمایشگاه گل وگیاه شمال کشور برگزار می شود
شمال نیوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برپایی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره گل و گیاه شمال کشور در ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
این نمایشگاه نشان‌دهنده این است که ایران تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور و با اراده پولادین مردم به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید / دستیابی به سلاح هسته‌ای در دکترین ما وجود ندارد/ این مسئله فتوای رهبر ماست؛ نه به‌خاطر حرمت بین‌المللی و آژانس ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است. وحیدی : انتخاب استاندار برای مازندران کار دشواری است / برای انتخاب «نوری» هم چالش داشتیم!
شمال نیوز: وزیر کشور با اعلام اینکه برخلاف تبلیغات سوء معاندان، مدیران ما پاکدست، ایثارگر، وفادار هستند، گفت: برای استان مازندران اقتصاد دریامحور، بهره‌وری، مشارکت مردم و در بخش جهش تولید استفاده از ظرفیت کشاورزی بسیار مهم است.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم. یوسف نوری : برای توسعه مازندران برنامه دارم / خدمت به مردم دیار علویان افتخار است
شمال نیوز : استاندار جدید مازندران با بیان این که برای افزایش سرعت توسعه مازندران برنامه دارم، گفت: رونق گردشگری با حفظ جایگاه مهم کشاورزی در مازندران را به عنوان مهم‌ترین راهبرد برای کمک به توسعه این استان مد نظر دارم.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد. روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود / خسارت ۸.۳ میلیارد دلاری در انتظار ایران
شمال نیوز : رئیس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهوری و رئیس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.(ادامه)
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟»
آقای رییس جمهور! 10 روز کاری یا 10 روز عادی؟!/ با تعطیلات سه روزه یا بی‌ آنها؟
«آقای رییسی مشخص نکرده منظورشان از حداکثر ۱۰ روز، حداکثر ۱۰ روز کاری است یا ۱۰ روز عادی؟ یعنی سه روز تعطیل پیش رو را هم شامل می‌شود و آخر هفته آتی منتشر باشیم یا این سه روز کسر می‌شود و تا اواسط هفته انتظار بکشیم؟» (ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است. ۲۰ راهکار اجرایی برای تحقق "جهش تولید با مشارکت مردم"(يادداشت)
استفاده از کارآفرینان برتر و نخبگانی برای تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقای نظام حکمرانی کشور براساس تخصص و تحصیلات آن‌ها با ارائه فراخوان ایده‌های کاربردی و قابل اجرا برای پویایی و برای درست یافتن به کسب و کارهای نوآورانه از راهکارهای تحقق شعار است.(ادامه)
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است. ۸۰ درصد کارهای اقتصادی دولتی است/ دولتی شدن کارهای اقتصادی فسادزا است/ مردم را باید در کارزار فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی مشارکت دهیم
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است.(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
امام جمعه بابل فقدان مدیریت صحیح را یکی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان مازندران طی سال های اخیر برشمرد. امام جمعه بابل : فقدان مدیریت صحیح از دلایل عقب ماندگی مازندران است
امام جمعه بابل فقدان مدیریت صحیح را یکی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان مازندران طی سال های اخیر برشمرد.(ادامه)
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت فقط نقش حامی، ناظر و زمینه‌ساز مسائل اقتصادی را داشته باشد. دخالت‌های بی‌مورد منجر به ضربه به بخش خصوصی می‌شود. انتظار از دولت این است که‌ در جلسات راه‌کارهای لازم رشد تولید را مشخص، اعلام و عمل کند. هشدار میرتاج‌الدینی به دولت / دخالت‌های بی‌مورد به بخش خصوصی ضربه می زند
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت فقط نقش حامی، ناظر و زمینه‌ساز مسائل اقتصادی را داشته باشد. دخالت‌های بی‌مورد منجر به ضربه به بخش خصوصی می‌شود. انتظار از دولت این است که‌ در جلسات راه‌کارهای لازم رشد تولید را مشخص، اعلام و عمل کند.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند. آنها که ادعای ذوب‌بودن در ولایت دارند، اگر سیاست های رهبری را اجرا می‌کردند به پیغمبر قسم مردم از وضعیت راضی می‌شدند
شمال نیوز : مجلس یازدهم و دولت سیزدهم با تکیه به شعار توجه به معیشت مردم روی کار آمدند؛ اما درحال‌حاضر مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند. آنها نتوانستند توقعات جامعه را برآورده کنند.(ادامه)
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد. فرمان رئیس‌جمهور به وزرا/ ماموریت ویژه رئیسی به وزیران چیست؟
اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، برای وزرای کابینه مأموریت‌های ویژه صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد. در کشور ما عده‌ای هستند که آبرویشان را می‌برند اما کسی به داد آنها نمی‌رسد
شمال نیوز : یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فساد ابتدا فردی و اتفاقی است و فرد با ترس و لرز انجام می‌دهد و همه از عواقب آن می‌ترسند افزود: در مرحله بعد فساد سیستمی و شبکه‌ای و بعد قانونی و سرانجام فساد در مرحله تسخیر دولت یا نخبگان قرار می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟ یکی از مشکلات قالیباف را هر فردی داشت، صدباره حذف یا برکنار می‌شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است. مردم در انتخابات به‌دنبال انتخاب اصلح باشند/ اختلافات سلیقه‌ای نباید در وحدت ملی تأثیر بگذارد/ افرادی که وارد میدان انتخابات شده‌اند، از سیاه‌نمایی و بیان مطالب خلاف واقع برای جلب نظر مردم اجتناب کنند/ مردم در ۲۲ بهمن «سرافرازی انقلابی» را به رخ دنیا کشیدند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌شرقی فرمودند: همه باید در انتخابات شرکت کنند، انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.(ادامه)
درباره حقوق و دستمزد هم باید گفت که تایید شد و مصوبه مجلس برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان برخلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد/ واکنش به ادعای هدایت الله خادمی ....(خبر)
(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
خواص برای انتخابات پرشور نقش ایفا کنند/ غفلت بورزند ضربه تاریخی به ملت می‌زنند/به فضل الهی مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، شرکت گسترده و پرشوری خواهند داشت و با دفاع از انقلاب، وفاداری خود به امام خمینی را برجسته خواهند کرد ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است. مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع است/ رشد نقدینگی باید متوقف شود/ نارضایتی برخی تولیدکنندگان، نشان‌دهنده عمل نکردن دولت به تذکراتی است که سال گذشته در چنین دیداری خطاب به دولتمردان گفتیم / متأسفیم که پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده و اکثر ملت، بی‌خبرند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی تأکید کردند: مهم‌ترین وظیفه دولت بهبود فضای کسب‌وکار و برطرف‌کردن موانع آن است.(ادامه)
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا و انگلیس به صورت مشترک علیه شبکه‌ای از افراد که فعالان اپوزیسیون را ترور می‌کردند، هدف قرار دادند. تحریم‌های جدید ضد ایرانی آمریکا و انگلیس
وزارت خزانه داری آمریکا ادعا کرد: دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا و انگلیس به صورت مشترک علیه شبکه‌ای از افراد که فعالان اپوزیسیون را ترور می‌کردند، هدف قرار دادند.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست اولویت بررسی لایحه کاهش ساعت کاری و تعطیلی دو روز در هفته موافقت کردند. خبر فوری درباره کاهش ساعت کاری کارکنان/ تعطیلی دو روز در هفته جدی‌تر شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست اولویت بررسی لایحه کاهش ساعت کاری و تعطیلی دو روز در هفته موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
مجموعه دولت در انتخابات پیش‌رو نامزد یا لیست انتخاباتی نخواهد داشت و از هیچ نامزد و لیستی نیز حمایت نخواهد کرد / در این انتخابات صرفاً برای خود نقش مجری و برگزارکننده قائلیم و تلاش خواهیم کرد انتخاباتی بی‌نقص برگزار کنیم....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 90 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.